Kurs - Certyfikacja
EASI - Zachowania i Motywacje - test oparty na Wielkiej Piątce
Kluczowe zagadnienia dotyczące Certyfikacji EASI
Terminy Certyfikacji: 07.09.2023 - czwartekGdzie: online Teams
Część 1: Moduły szkolenia oraz quizy sprawdzające się zapamiętania nabytej wiedzy (platforma e-Learning)
- Wstęp do EASI oraz podstawowy model i struktura narzędzia,
- Budowa testu, zawartość i zarządzanie danymi,
- Dobre praktyki dotyczące wykorzystania testu i udzielania informacji zwrotnych.
Część 2: Szkolenie z trenera online (MS Teams - jeden dzień - grupa 4-5 osobowa)
Głównym celem warsztatów jest przekazanie solidnej porcji wiedzy teoretycznej i praktycznej z obszarów rozwojowych, które wspierają rozwój zespołów.
- Komunikacja w organizacji
- Przywództwo i budowanie zwycięskich zespołów
- Sukcesja w organizacji
- Informacja zwrotna i plan rozwoju
Interakcja z innymi uczniami oraz dedykowane ćwiczenia przybliżają praktyczną stronę EASI. Przykładowa sesja może dotyczyć:
- Interpretacji wyników testu
- Struktury podsumowującej oraz wywiadu / sesji feedback z talentem
- Wybór różnorodności do tworzenia powstania zespołu
- Zarządzaniu danych do zespołu zarządzania menedżerem
Wszystkie kursy kończą się egzaminem certyfikacyjnym w formie online. Każdy certyfikowany użytkownik otrzymuje dokument uprawniający do korzystania praktycznego z narzędzi, udzielania informacji zwrotnej, budowania szkoleń i warsztatów na podstawie testów i raportów EASI oraz interpretacji wyników.
EASI testy typologiczny:
Model testu typologicznego EASI zbudowany był w oparciu o pięcioczynnikowy model osobowości BIG FIVE (PMO) Paula Costy i Roberta McCrae. WIELKA PIĄTKA jest współczesną i wiodącą teorią w badaniach świata i znajduje się w badaniach na całym, przez co można nazwać międzykulturowym i uniwersalnym modelem. Analiza czynnikowa modelu EASI wykazała dobrą komunikację konstrukcji w odniesieniu do procesora modelu pięcioczynnikowego osobowości.