BRIGHT - test zachowań, obsługa Klienta i sprzedaż

Kluczowe zagadnienia dotyczące Certyfikacji BRIGHT

Wartsztaty BRIGHT to sesja online z instruktorem której celem jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy dotyczącej narzędzia.


BRIGHT to intuicyjne narzędzie rekrutacyjne a korzystanie z niego nie wymaga certyfikacji. Niemniej, procedury realizacji testów zawsze powinny być zgodne z wytycznymi Master International.

Dla kogo

Warsztaty BRIGHT zostały zaprojektowane dla pracowników HR, menadżerów liniowych oraz menadżerów zespołów.

Zawartość:

Celem warsztatów jest przekazanie praktycznych informacji dotyczących funkcjonalności narzędzia, w jaki sposób budować bazę kandydatów i rekrutować najlepszych pracowników do obsługi klientów. Przykładowa zawartość szkolenia:

  1. Wstep do BRIGHT - budowa testu, zawartość i zarządzanie danymi
  2. Poszukiwanie (screening) i dobór kandydatów
  3. Zdefiniowanie profili pracowników
  4. Określenie potencjału do obsługi klienta
  5. Porównanie bazy kandydatów z wymaganiami stanowiskowymi
  6. Zdefiniowanie automatycznego procesu poszukiwania i wyboru kandydtaów w oparciu o wprowadzone dane
  7. Informacja zwrotna (feedback) i najlepsze praktyki

Jesteś zainteresowana_y Certyfikacją?
Skontaktuj się z nami