BRIGHT - test zachowań, obsługa Klienta i sprzedaż
Cele i benefity testu BRIGHT
Warsztaty BRIGHT to sesja online z ekspertką_rtem której celem jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy dotyczącej narzędzia.
BRIGHT to intuicyjne narzędzie rekrutacyjne, a korzystanie z niego nie wymaga certyfikacji. Niemniej, procedury realizacji testów zawsze powinny być zgodne z wytycznymi Master International oraz etyką zawodu.
Dla kogo
Warsztaty BRIGHT zostały zaprojektowane dla pracowników HR, menadżerów liniowych oraz menadżerów zespołów.Cel warsztatu:
Celem warsztatu jest przekazanie praktycznych informacji dotyczących budowy i funkcjonalności narzędzia. W jaki sposób budować bazę kandydatów_tek i rekrutować talenty do obsługi klientów i sprzedaży.
- Wstęp do BRIGHT - budowa testu, zawartość i zarządzanie danymi
- Poszukiwanie (screening) i dobór kandydatów_tek
- Zdefiniowanie profili pracowników - ustalenie indywidualnych kryteriów do roli/stanowiska
- Określenie potencjału do obsługi klienta
- Porównanie bazy kandydatów_tek z wymaganiami stanowiskowymi
- Zdefiniowanie automatycznego procesu poszukiwania i wyboru talentów w oparciu o wprowadzone dane
- Informacja zwrotna (feedback) i najlepsze praktyki