BRIGHT - test zachowań, obsługa Klienta i sprzedaż

Cele i benefity testu BRIGHT

Warsztaty BRIGHT to sesja online z ekspertką_rtem której celem jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy dotyczącej narzędzia.

BRIGHT to intuicyjne narzędzie rekrutacyjne, a korzystanie z niego nie wymaga certyfikacji. Niemniej, procedury realizacji testów zawsze powinny być zgodne z wytycznymi Master International oraz etyką zawodu.

Dla kogo

Warsztaty BRIGHT zostały zaprojektowane dla pracowników HR, menadżerów liniowych oraz menadżerów zespołów.

Cel warsztatu:

Celem warsztatu jest przekazanie praktycznych informacji dotyczących budowy i funkcjonalności narzędzia. W jaki sposób budować bazę kandydatów_tek i rekrutować talenty do obsługi klientów i sprzedaży. 

  1. Wstęp do BRIGHT - budowa testu, zawartość i zarządzanie danymi
  2. Poszukiwanie (screening) i dobór kandydatów_tek
  3. Zdefiniowanie profili pracowników - ustalenie indywidualnych kryteriów do roli/stanowiska
  4. Określenie potencjału do obsługi klienta
  5. Porównanie bazy kandydatów_tek z wymaganiami stanowiskowymi
  6. Zdefiniowanie automatycznego procesu poszukiwania i wyboru talentów w oparciu o wprowadzone dane
  7. Informacja zwrotna (feedback) i najlepsze praktyki

Jesteś zainteresowana_y Certyfikacją?
Skontaktuj się z nami